Wednesday, June 11, 2008

berubah

ptg semalam b4 aku balik aku sembang2 lah ngan pn oya n tirah......pahtu pn oya cite byk.yg buat aku terpk ialah kita takleh buat org sume mcm kite.tu lah kelemahan aku...huhuhu.aku rasa aku ni byk sgt perangai yg xbaik(hhuhuhu).ialah mana ada org yg sempurna.dulu aku adalah kagumi sorg senior aku kt kolej tu.aku ingat dia baik n alim tapi rupa2ny dia ni mcm YB yg hanya tahu bercakap tapi tak jujur dan amanah.aku harap dia takkan jd YB selagi perangai dia tak berubah.sbb nanti rakyat yg akan sengsara. aku ckp bkn berdasarkn dgr2 ckp org.aku bercakap sbb aku pernah bekerja ngan dia. tapi aku tak salahkan dia sbb aku dh berubah skang.aku nk pk baik je pasal sume org(kalu buleh lah..hehe).aku rasa tu kelemahan dia yg dia tak leh ubah.pn oya dh bkak kepala aku dgn lbh luas.so aku pun dh berazam nk berubah.aku akn slow2 berubah insyaallah.doakn aku ye.tapi walau ape pun yg berlaku aku tetap diri aku.chow

No comments: