Wednesday, June 4, 2008

kesedihan ku....

aku skang tinggal kt umah abg aku..aku sebenarnya segan sebab byk menyusahkan dia n his wife(my kak ipar of course...)aku sedar diri ni dok memperabihkan borah umah diaorg je..namun ape kah daya aku tak de tempat lain selain umah diaorg....klu aku ada pilihan aku takkan dok umah diaorg(bkn apa aku taknak menyusahkan diorg je....) i feel bad actually...very bad...feel like wanna cry...huhuhu.aku berdoa agar ALLAH berikan aku ketabahan n kesabaran dalam segala ujian yg DIA kirimkan kpd aku.....aku rasa aku dh lalui byk pengalaman pahit n masam dlm hidup(but of course aku tak leh cite dalam blog aku ni...huhuuh) tapi aLhamdulillah setiap cabaran yg ALLAH berikan kpd aku ALLAH juga sertakan ketabahan n kesabaran.tapi ada gak leh kdg2 aku gagal dalam ujian yg DIA berikan(almaklumlah aku ni manusia biasa jer........)sekian saje buat ari ni sebagai mengakhiri hari pertama aku membuat blog ini.(hari ini sgt letih buat experiment kjehdal.....nk balik rehat..fuh nsib baik malam ni aku tak mengajar...bye2//)

No comments: